Największą wartością firmy są jej klienci. Minęły czasy, kiedy dominował marketing masowy nakierowany na działania ATL. Obecnie dzięki rozwojowi technologicznemu mamy możliwość szerszej realizacji działań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Prowadzenie działań na rynkach nasyconych sprawia, że szczególnie bolesna jest utrata klienta z powodu braku satysfakcji, zaś koszty utrzymania klientów są zdecydowanie niższe niż koszty pozyskania nowych. Z drugiej strony może się okazać, że część klientów, których obsługuje firma, jest dla niej wyłącznie źródłem kosztów. Dlatego szczególnie ważne stają się odpowiedzi na pytania: w jaki sposób poznać potrzeby klientów? jak rozpoznać, którzy są wartościowi? jak klienci korzystają z naszej oferty? którzy klienci myślą o przejściu do konkurencji i dlaczego? Dzięki tej wiedzy firma może zyskać znaczącą przewagę konkurencyjną, wzmacniając swoją pozycję na rynku.
Nowa książka prof. Rószkiewicz jest rozszerzeniem treści m.in. z zakresu analiz statystycznych dotychczasowych pozycji książkowych autorki. Jej nowość i unikalność wynika z faktu, że opisane analizy statystyczne zostały wzbogacone o prezentacje ich realizacji z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics . Z tego właśnie powodu jest ona polecana nie tylko dla studentów i wykładowców, ale także dla praktyków, którzy samodzielnie chcieliby rozpocząć przygodę z analizą danych.
Nie znaleziono szczegółowych informacji o autorze